onsdag 14 mars 2012

Magsjuk och äter salta kex..

Ännu ett random inägg!

Vaknade hos Ellinor i morse och hade ont i magen, huvudet och mådde illa.. Slutade med att jag kräktes. Jag åkte inte till skolan, utan stannade där, eftersom jag inte ville riskera att jag skulle kräkas i bilen.. :o så jag fick stanna där till halv 4, eftersom mamma var i skolan. men sen kom jag hem, och nu sitter jag här i mammas och pappas säng och äter salta kex och dricker blåbärssoppa samtidigt som vänner rullar på tven.

Random random random, för jag gillar egentligen inte blåbärssoppa så mycket.. Menmen, man får väl göra vad det krävs för att bli frisk.
Och visste ni att typ 100 människor dör varje år av en kulspets penna? Haha, och att sniglar kan sova upp till 3 år? Nehepp, men nu vet ni det iaf!


//Paula

Inga kommentarer: