måndag 30 april 2012

Josh Hutcherson, my new crush..

Ännu ett random inägg!

jahopp, nu har man ju sett/läst hungerspelen och blivit lite kär i Peeta-Josh Hutcherson nu då... <3











 Told you.. <3

Bara för att det är roligt (och lite sant... höhö): 

What I dream about: me and Josh kissing.
image

In my dream: this is how i feel.
image

When i wake up: I realize it was just a dream.
image

But then, when i go back to sleep;
image

I dream about him again... <3
image

hahahahahaha, var bara tvungen! x) i'm so funny! öh, ja...

Och nu tänker ni säkert att jag är värsta desperat och blir kär i alla karaktärer jag ser; men NEJ. så är det inte, bara om filmen/boken är väldigt, väldigt bra. som det var i detta fallet dårå!
och jag är inte ensam, jag har en väldigt awesome vän som känner exakt som mig, och vi dör lite hela tiden. ;) *host* alice *host*

//paula

Inga kommentarer: