måndag 29 juli 2013

Schmack it!

Kan ni gissa vad jag gjorde idag? Inte?
Jag träffade Clara (Henry) och Simon (Lussetti)! Hur coolt är inte det!? Kan typ inte fatta det, det är så sjukt! Waah! 
De hade nämligen en podcast, live, i slottskogen i Göteborg, och då bestämde jag och Linda att vi skulle sticka dit. Det var så sjukligt bra, underbart, fantastiskt och galet! Som Linda sa;
"Jag känner mig typ som en 13-årig tjej på en Justin Bieber-konsert."
Kan ju lugnt säga att jag känner så, jag med. Det känns typ som det var en dröm, haha! Nej men alltså, jag fick liksom KRAMA Simon och Clara! Ah, det var verkligen galet bra iallafall. 

Trodde seriöst aldrig att jag skulle få träffa dem, men se där, drömmar kan slå in! ;) 


 Fotograf: Linda Lagerström - rosettflickan.blogspot.se

Fotot över kommer från Claras Blogg - Claraslife.devote.se


Men kan ju faktiskt säga att det var bästa dagen på länge, för den innehöll ju:

-En fantastiskt person att vara med (tre om man räknar med Clara och Simon ;) hehe)
-Kollandet på pingviner
-Kollandet på sälar
-Såg på när Simon och Clara gjorde en podcast mitt framför ögonen på oss
-Fick smaka äckligt godis de hade tagit med sig
-Fick ställa en fråga, live, i podcasten
-Clara tittade mig rakt i ögonen när hon svarade på frågan <3
-Fick sedan gå fram och fotas och kramas med dem

Ja, det hände ju så klart mer, men ändå. :3 GAAAAAH! dör typ.

Inga kommentarer: