onsdag 16 oktober 2013

Kramp i fingret och trött hjärna.

Borde egentligen plugga matte just nu. Har matteprov imorgon nämligen. Men nej, istället satte jag mig ner vid "Adobe Illustrator" på Mac:en och ritade istället. :3 (man ser nog vilken det är jag målat och vilken det är jag målat av, hehe). Är ju inte helt korrekt och så, men gjorde mitt bästa. Tänk på att det är första gången jag gjorde detta också!

Visste först inte hur man gjorde för att rita där, men så visade Alice - från min klass - mig hur man skulle göra. Då blev jag glad! ^^ tihi

Nej, nu måste jag gå och plugga lite matte. Eller se på någon serie typ. Lite av varje kanske. Hejsvejs!

(har btw typ kramp i fingret eftersom jag bara använt mig av ett finger hela tiden. Trött i hjärnan är jag också eftersom jag stirrat på datorskärmen i typ 4 och en halv timma nu. Får se hur det går med matten asså..)