lördag 23 november 2013

Jag följer dina gnistor under tunga moln, jag vet exakt vart du ska gå

(blir väldigt glad om ni fattar min ironiska rubrik till bilden)



Ja, har iaf ritat ännu mer.
Tog bort alla svarta sträck bara för att liksom, och tyckte det var lite roligt och sådär mys typ. Så sparade en kopia så också. Tihii.. (och jag vet att denna bilden finns "på riktigt" redan, det gör ju faktiskt alla bilder jag ritar. För antingen hittar jag ju någon bild på internet, eller någon bild jag fotat typ, och ritar den liksom. Så det är ju inte jag som kommer på allt fint, för så duktig är jag inte. ;))) hehe)

Btw har jag dansuppvisning imorgon och det är fett läskigt men kul. Är bara rädd att jag ska faila och göra fel eller något. Scenskräck ni vet.

men hej svejs, ses väl när jag ritat ännu en till bild eller något. hihi ;)

Kent – Jag Ser Dig

Inga kommentarer: