onsdag 4 december 2013

A cheer that smells of pine, a house that's filled with joy and laughter

Två av mina senaste "verk". haha. Båda gjorda i digitalt skapande. Dock var bara den sista en uppgift som vi faktiskt skulle göra. Den målade gjorde jag bara för att. :P hehe



***

Och sen så skulle jag fota Elvira och Ellinor till våran andra uppgift, men det spårade lite idag med (som det typ alltid gör). 


***

Och btw: mysfaktorn bara stiger och stiger i mitt lilla krypin. Har satt in ett litet nattduksbord, och en typ "fåtölj-aktig" sak. Så nu sitter jag med några tända ljus, en liten skål godis, julmusik i högtalarna och ska snart börja kolla lite på 'Buffy the Vampire Slayer' eller något. 

Michael Bublé – Cold December Night

1 kommentar:

Linda sa...

Wow, du är så duktig finaste Paula! <3