torsdag 2 augusti 2012

"Varje gång du möter min blick går en störning genom ljuset, Varje gång du möter min blick så vet jag vem jag är."

Japp, om 2 dagar smäller det. Dagen med stort "D". (eller rättare sagt B??) Bröllopet mellan Peter och Linda. Min bror. (alltså Peter... höhö) Kommer bli duuunderbraa! Planerat saker hela veckan, och nu är det äntligen bara 2 dagar kvar! vad tiden rinner iväg! 
Idag har vi vikt alla kyrkblad och såna blad man har på festen+servetter, och så har vi bakat en massa cupcakes idag, och gjort lemon curd. Och imorgon händer det ännu mer! Pallar inte rabbla upp allt, så det får va. Det får helt enkelt vara ett mysterium för er! mwahaha, you'll never know! Stackars er, för vi kommer ha det superbra! >:) 
Nej, men nu ska jag inte vara elak. Ska färga håret idag också. igår gjorde jag det typ brunt, för idag ska jag lägga i rött i det. :3 naajsigt bajsigt. Så det kommer vara sådär lagom rött. suuuper! Linda ska hjälpa mig med det! wootwoot! 
Grillade kyckling idag också. det var gott. och nu äter jag Risen. det är också väldigt gott. mums. 

Inga kommentarer: