tisdag 21 augusti 2012

glömde nästan bort att skriva en rubrik. så detta får bli rubriken

Idag börjar skolan. det suger lite. Börjar om 2 timmar. Känns skumt att börja klockan 5 på eftermiddagen. weeird. jaja.. På ett sätt är det ju ändå rätt chill. Känns som om alla började förra veckan. Iallafall vad vad jag har hört. Blää. Kom på att jag måste börja göra mig i ordning. Ni vet; välja kläder, fixa håret och sånt. Sånt som alltid tjejer gör. För det mesta...
Har typ varit sjuk sen i söndags. Så har typ bara legat i sängen och kollat på tv. Svimmade ju i söndags, och har haft sjukt ont i ryggen. Mår illa också. Konstig blandning. Men får försöka stå ut ikväll, får hoppas på att jag blir bättre nu när det är första veckan i skolan.

Här får ni en bild på mig. Tänkte att ni behövde eran lilla Paula-dos. Känns konstig att min lugg ligger över ögat. Har alltid (när jag var liten) tänkt på det som typ... emo eller något. haha. Men nu har jag nästan alltid det, det liksom bara blir så. Kan inte hjälpa det.
Nä, snart måste jag avsluta. desto längre jag kollar på bilden, desto konstigare tycker jag den ser ut. och om den blir för konstig måste jag ta bort den, och då måste jag göra om hela "andra delen" av inlägget. och då blir det jobbigt. och nu babblar jag bara, såå. hejdåå! Och vi ses väl någon gång, om jag känner dig som läser detta. om någon läser detta. HEJDÅ!

Inga kommentarer: