lördag 8 september 2012

detta är tillägnat Ann! För jag älskar henne. Och för att hon ville att jag skulle göra ett blogginlägg.

Okej... bara så ni vet är detta INGET seriöst inlägg. Jag är bara allmänt uttråkad, och egentligen hade jag inte tänkt göra ett inlägg, men eftersom Ann ville det... då gör jag väl det. 

För det första...

DETTA är ett duckface:

Detta är bara något konstigt... assface eller något. 

och för det andra... Jag tycker detta fotot var gulligt. på ett konstigt sätt... :3 (JAG KAN INTE SE UT SÅ PÅ RIKTIGT, JAG HAR EN EFFEKT  PÅ, SÅ TRO INTE ATT JAG KAN SE SÅ KONSTIG UT.. :( snälla.. )

 som ni kanske ser försöker jag mig på någon cool fjortispose eller något. vet inte riktigt. jag är inte riktigt expert inom det ämnet. 

Nå, vad tycks? Fint va? :D Är rätt så nöjd. ^^ 

Och den ultimata fjortisposen (enligt mig..) Den är lite... för mycket för mig.. usch.. Speciellt med den där effekten TILLSAMMANS med posen! :O 


Och eftersom det här inlägget var tillägnat Ann;

(ni kan ju gärna lägga märke till att vi haft effekter på dessa också, så att ni inte tror att vi faktiskt KAN vara så fula som vi är.)






ANN, JAG ÄLSKAR DIG! <3

(för att komma till Ann kan ni klicka här eller här.) 

Inga kommentarer: