lördag 22 september 2012

tvättat hår, konstig video och extremkonstiga bilder.

Ann är här. Fast just nu är hon i duschen och tvättar håret. Mys. Och jag sitter här och skriver.
Hon och Daphne kom hit till mig igår efter ku. (förövrigt var det jättemys där. mmh.) Men Daphne åkte ganska tidigt idag... det var lite tråk. Menmen..

Jag och Ann ska ut och fota sen, det blir mys, och sen ska vi gå och plocka lite äpplen! :D Kanske se en film, vem vet!? Och nej, bilden har absolut ingen koppling till detta. Ville bara ha med lite foton, och det första bara blev så. hehe
Tror Ann är färdig snart, det låter så iallafall. Men sen ska hon föna (säger man så?) håret, så det ger mig lite extra tid. ;)) hehe Vill ni ha en till bild? Det får ni ändå!
Är den inte fin? Tycker jag!
Eftersom jag inte har något att göra nu när Ann ska föna sitt hår kommer några väldigt knasiga bilder, titta och njut!
varning för konstig video. Jag hade tråkigt medans jag väntade på Ann. hehe
Nej, men hejsvejs så ses vi någon annan gång! :3

Inga kommentarer: