onsdag 19 september 2012

"Tjena raring. Ring mig, jag står här just nu!" *slängkyss*


Gör tråkfranska.. inte så kuligt asså.. :cc Men det braiga är att jag lär mig glosorna rätt så fort! :3
(lyssnar på I'm so happy av Salem, grymt bra!! ^^) Nej, men franska är rätt tråkigt, men ändå roligt. Plöflö!
Är sjukt trött egentligen. Vet att det inte har något med detta att göra, men det är jag. Har inte sovit alls mycket eller alls bra denna helgen/dessa senaste dagarna. Och så blir man ännu tröttare i skolan också.

På tal om skolan; vi har skoljoggen imorgon. Sååå fruktansvärt tråkigt! Måste ut och jogga/springa/gå typ.. 8 km eller vad det är. pumpapaj... Nej, nu ska man inte vara för negativ!

Har ju haft en sjuuukt bra helg! :D Och de 3 kommande helgerna kommer också vara jättebra! För nu i helg så börjar det med ku, (MAN FÅR GRATIS PIZZA OCKSÅ!! :D :D haha) sen kanske Ann och Daphne kommer till mig i helgen, vi ska spela halo! :3
Nästa helg ska jag till mig älskade, finaste, underbaraste, bästa, käraste syster Clara. Hon bor ju i Göteborg nu! :D Så vi ska typ myysa, äta på NFC (berättade ju om det förut), och typ se på bio eller något! Jättemys! Ska stanna hos henne hela helgen! (justdet, har utvecklingssamtal på fredag också.. inte lika mys.)
Och sen, helgen efter det ska jag till mig käraste syster IGEN, fast denna gången med Ann! :D :D Vi ska kanske gå på den där chokladmässan då, och då ska vi också se på bio och mysa! LÄÄÄNGTAR FEEETT ASSÅ! :D :D
SER NI SÅ GLAD JAG ÄR, FÖR DET ÄR JAG VERKLIGEN!!
Är så sjukt taggad, vill att det ska bli fredag typ NUNUNU! Men, får stå ut med en torsdag först, som är en sjuuukt chill dag, förutom skoljoggen som är imorgon dåre. :// Meeen, sånt är livet!
Nu kanske ni börjat bli uttråkade, om ni ens har läst så här mycket, och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om.. hm.. Fick en konstig kommentar av en kille från typ.. klass 6 eller 7 idag på bussen. Seriöst kunde typ inte hålla mig från skratt!! Han sa såhär:
"Tjena raring" Creepy smile... "Ring mig! Jag står här just nu." Och sen skickade han mig en såndär slängkyss.. HAHAHAHAHAHA  dör.

Nej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Så det konstiga slutet får bli ett slut! Hej svejs, ses väl någon gång. (snart kommer det upp bilder från konfaåterträffen! :D )
(ni ser att jag vinkar va?)