söndag 9 september 2012

Varning för mycket text. Jag är stolt om du orkar läsa allt.

Börjar inlägget med en bild på en glad Paula. För det är det jag är. Glad.

Idag har jag varit i Göteborg. Började med att vi (jag, pappa och Elias) skulle åka klockan 9 på morgonen. MEN, när jag vaknade var klockan kvart i TIO! Fatta att jag var rädd att de hade åkt utan mig... SÅ, jag tog mina kläder och ruuusade ner till köket. (för jag hade nämligen vaknat att jag hörde någon ropa eller något, men sen när jag väl öppnade ögonen så var det helt knäpptyst. så trodde ett tag att någon hade ropat i min dröm, och att jag TRODDE någon ropade i verkligheten.(Fast egentligen var det nog tvärtom. (alltså att någon ropat i verkligheten, och att jag TRODDE någon ropade i min dröm.. hoppas du hänger med.)))
Iallafall, så jag rusade ner till köket, och till min lättnad så var pappa och Elias där. Så jag gjorde mig i ordning, för planerna hade ändrats, vi skulle åka klockan 10. Tyvärr hann jag inte äta frukost. :(

Men vänta, jag har ju glömt berätta VARFÖR vi skulle åka... suck.
Vi skulle dit för att Elias och pappa skulle fotas för en skäggbok. Ganska konstigt, right? Men så var det iallafall. Så när vi kom fram så gick vi dit vi skulle, och där var det en massa människor med olika storlekar/former/färger på deras skägg. Och sen fotades Elias och pappa (och alla andra). Sen skulle vi hämta Clara, för vi skulle till Ikea. (vi skulle köpa ett skrivbord till henne, och när jag säger vi menar jag hon.)
Det kändes som vi var där i en evighet, speciellt med mina skor som jag får skoskav av. så fråga mig inte varför jag tog dem. (det var för att de är fina..) 

TILLSLUT så fick vi äntligen åka och äta. Vi åt på NFC. (GOTTGOTT) Det står typ för "NilsErikssons Fried Chicken". Som sagt; gottgott! När vi hade ätit färdigt åkte vi till Claras lägenhet och fixade skrivbordet och något med hennes Wi-Fi. Jag somnade. Och efter en evighet DÄR (som förövrigt var rätt mysig), åkte jag och pappa hem. Elias förråde oss för att åka till Nils och Marcus. Jag kan tyvärr inte längre kalla honom min bror.. Och på vägen hem köpte vi hem lite NFC-mat igen. För det hade gått några timmar utan mat, och vi chansade att mamma ville ha lite också. :3

Så, nu är jag hemma. Ätit lite NFC-mat, och nu är det dags att titta på The Avengers med mammsingen. :) mysmys.

Förövrigt var den där... revan(?) inte ALLS så stor förut.. :c Den var kanske 10-20 cm lång och 1 cm bred..  Och nu går den enda ner till foten, så den har blivit helt förstörd efter dagen i Göteborg.. bajsmacka.


Jag avslutar med en bild på mig och Winnie. Dock ser hon lite galen och knasig ut, men hon är söt ändå! :3

Puss och hej. 
Jag är stolt om du orkat läsa så här långt!

Inga kommentarer: