lördag 29 september 2012

Helg hos underbara Clara. (nej, inte den kända bloggaren, utan min syster.)


Sitter i Claras soffa just nu. Vi har haft det myys idag! 
Dr. Pepper är gott. Nuff' said. 
Medans vi se på Drew Carey's Improv-A-Ganza ska vi måla naglana. Girly-time! :D 
Var inne på Accessorize innan vi träffade Linda, och när jag såg detta halsband var jag bara tvungen att köpa det!! 
Och nu ikväll har vi sett på 3 filmer, The vow, Dark Shadows och The Awakening. Alla var bra, men Dark Shadows var lite allmänt knasig.. haha, men vad ska man förvänta sig? Det är ju trots allt en Tim Burton film! haha

Dagen började iallafall med att vi vaknade runt halv 11 tror jag. Så vi åt en liten frukost och tittade på lite av Drew Carey's Improv-A-Ganza, och sen gick vi till nordstan och köpte lite fina smycken. Där skulle vi träffa Linda, för vi skulle till konstmuséet och där gick vi på en utställning på Hasselblads center. Det var finfint. Sen var Linda tyvärr tvungen att gå, så jag och Clara gick och köpte lite friterad kyckling och hyrde film. Sen såg vi på film och smaskade i oss godis, chips, kyckling och läsk. 

Men nu ska vi fortsätta med att se på Drew Carey's Improv-A-Ganza och måla naglarna. :)) Hejhej! 

Inga kommentarer: