måndag 1 oktober 2012

cuz two can keep a secret if one of them is dead.

bara för att jag är konstig och gillar att lyssna på konstig musik..

förra helgen var Ann och Daphne här! Det var väldigt mys. Men fick "några" höstbilder då! :D och jag tänkte att eftersom ni så gäääärna vill se dem så får ni väl göra det då! (iallafall några av dem.)































Ja, jag vet... det var många. Men tänk på att jag tog mer bilder än det här.. O.o 
Men ändåå! :D Och förlåt för den där videon där uppe.. men jag har verkligen inget att göra. 
Btw har jag börjar titta på Pretty little liars (fråga mig inte varför, för det vet jag faktiskt inte...)
Och "introlåten" är typ jätteknasig... Men kommer bara ihåg en mening från den; cuz two can keep a secret if one of them is dead. 
Har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker det är sant än.. för egentligen kanske det är det. Men det låter så... grymt..!? nej, palla prata om det! :D 
 tjeeeena vad långt  det här inlägget var! :O wooow...

åÅÅH! Hade spelat in värsta roliga videon när jag var helt... random, om det ordet ens räcker. men sen bara: nätverket frånkopplat. vill du koppla upp på nytt?
OCH SÅ VAR DET BARA BORTA!!! :'((( och nu är jag för sur och ledsen och arg och besviken på datorn och allt bajs för att göra om den. Nä, fyy för och skam på vårat nätverk och våran dator! >:( Nu är jag arg. för en stund iallafall.
hej då, och var ledsna för att ni inte fick se den coola videon!!


Inga kommentarer: