tisdag 2 oktober 2012

Här ska det stå något bra. Men pallar inte komma på något.


Det enda ni får idag är en dålig webcam-bild. För jag orkar inte med något annat. Är såå trött, har gjort läxor hela eftermiddagen, och egentligen hade jag tänkt att läsa. Men nej.. det fick jag inte. Är faktiskt inte så glad som jag ser ut på bilden. För jag är fruktansvärt trött, vill bara sova och läsa, och har så sjukt ont i knät. Kan inte springa eller någonting. Mamma vill att jag ska åka till vårdcentralen, för har haft ont sen i lördags/söndags.. och jag vill kunna springa runt som en sprallig 15-årig flicka. Inte vara stilla som en gammal 80-årig gubbe. :'( det gör mig ledsen i ansiktet. MEN, har skolfoto imorgon. så vet inte OM eller NÄR jag kan åka till vårdcentralen. För jag får VERKLIGEN inte missa skolfotot!! pallar inte förklara, det gör jag någon annan gång när jag fått fotot så att ni kan få se det. Sitter här och suckar med mitt lilla uppochner vända leende och tänker på att jag måste välja kläder som jag ska ha på mig på skolfotot imorgon. Bajs. Det är det värsta med att vara tjej. Fasten du har 100 000 plagg har du inga kläder att ha på dig. och det är så svårt att välja. Svårt att vara tjej ibland. Men nej. Nu måste jag faktiskt gå till min garderob och hämta några kläder som får duga. och sen får jag vara lite tjejig och tänka på hur det ser ut på mig mm.. usch asså. Nej, nu går jag. Hej då!

Inga kommentarer: