torsdag 11 oktober 2012

YOLO

jag måste bara få säga att... jag skäms lite för videon. ja, ja det gör jag. MEN, jag gjorde den på brist av annat att göra, och en annan sak... YOLO ASSÅ!!! WOHO!
nä, skoja bara. not.. hoho, jo. fast nej. nu får ni klura lite va! tiihii
men kände mig faktiskt lite uttråkad, och jag ville göra någonting. och så kände jag mig lite fin idag.(hrm... haha, ehm.. ah..) så ville ju att alla NI skulle få se hur underbart vacker jag är idag! JAG GJORDE DET FÖR ERAN SKULL! VAR GLADA! nej, förlåt, nu känner jag att det går över styr. Jag är helt enkelt för trött. jag skyller på det.

hejdå.

(och ja, justdet. Det ÄR meningen att jag ska få den där underbart ljuvliga och fina dubbelhakan ibland, och det ÄR meningen att jag ska vara sådär väldigt.. ful ibland. för jag är faktiskt oseriös. nuff said.)

Inga kommentarer: