torsdag 25 oktober 2012

Läger imorgon, Lov imorgon, Skåne imorgon. Plus några knasbilder på mig. Som vanligt alltså.

Som sagt. Jag ska på läger imorgon. Ett allhelgonaläger på Breanäs! LYCKA!! :D 
Åker typ direkt efter skolan. Och sen, ja sen är det lov! FATTA VAD GLAD JAG ÄR! Faaast, jag kommer dock inte få träffa mina kompisar på 3 veckor, eftersom att efter lovet har vi 2 veckors prao. Vilket är rätt så chill egentligen, kommer bara att sakna kompisarna. That's all. Men nu ska vi sluta tänka så, för imorgon sticker jag till skåne, på läger, och får träffa mina ANDRA kompisar! <3<3
och sen, SEN SÅ SLIPPER JAG SKOLAN PÅ 3 VECKOR! Vilket är gött förutom det där med mina kompisar dårå. :3 Men jag kan stå ut! Just nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så att vi kan boka biljett, prata om resan och få honom att föra över pengar som jag behöver! ;)) teehee
Och så tänkte jag såhär; att eftersom jag kommer vara borta hela helgen så kan ni få några bilder på mig som minne, lite sådär så att ni kan komma hit och kolla på dem för att ni saknar mig så mycket! ;) 

Tycker det är väldigt roligt att jag kan skela. hehe
Tovor.. det är inte kul. Det är jobbigt, bajsigt och allmänt dumt! TOVOR BORDE INTE FÅ FINNAS! 

 Detta ovan är vad jag har tänkt att ha imorgon, plus lite fina smycken till också. Kände att jag ville vara lite "fredagsfin". :3
 BILDBEVIS PÅ ATT JAG KAN FÅ BENET ÖVER HUVUDET! 
Har dock kunnat få båda över huvudet också, har gjort det 3 gånger hittills, har haft vittnen, men ingen bild har tagits. Det får nog vara nästa mål. 

Och så ville jag bara visa de här fina bilderna jag tog på himlen igår kväll (med min mobil, det är därför kvalitén inte är på topp)


Och så kollaget jag gjorde. :3 






2 kommentarer: