måndag 10 september 2012

Nudlar och ryska revolutionen.

Japp. Klockan är 21.31 (iallafall nu när jag skriver DETTA), och jag har typ nyss duschat håret.. Glömde göra det förut. Pluggade på ryska revolutionen vettni! ;) Nej, men det gjorde jag faktiskt! Har typ ett test om det imorgon.. bajsmacka på det. Men som tur är förstår Elise (våran svensklärare) om jag inte kommer va jättebra på det, för jag förklarade att jag veeerkligen verkligen verkligen inte hade hunnit öva i helgen och så. Det sa hon iallafall, att hon skulle förstå alltså.. :3
Och en annan grej; jag åt nudlar förut. :D Det är sååååå gott! fast det är konstigt, för jag blir hungrig när jag äter nudlar.. ;o Så jag var tvungen att äta lite flingor efter också. Men det var också gott. Och cornflakes med mjölk och liite socker på, och det påminner mig sååå mycket om konfat! <3 Åt typ det varje frukost. Goda minnen det... åh.

Men träffar ju faktiskt alla nu på fredag! :D Är ju återträff då! myspys på det! Längtar! fast längtar inte efter självaste resan.. är rädd för att åka själv. Har typ aldrig gjort det förut. Antingen tar jag mig till Kristianstad och åker med typ... Linnea eller något. (förhoppningsvis!!) Eller så får jag åka enda till sibbhult, vilket är typ... 4 byten eller något. och sånt suger jag på. Hittar aldrig rätt buss eller tåg! :'(( får väl framstå som en idiot och fråga vid varje byte eller något. suck... Menmen, det blir SÄÄKERT bra.. hoppas jag.


Bara för att göra allt lite roligare kommer 4 random bilder. 
 Kände mig lite mobbad här... Var facebook verkligen tvungen att visa det för alla? :c 

 hahaha, tycker denna är lite rolg. ^^ 

Tycker att denna bilden på kissie (som jag själv målat faktiskt) är väldigt fiin! Är nöjd! :3 hehe

Och en random bild på en fin blomma. :3

Hejsvejs! :) 

Inga kommentarer: