torsdag 13 september 2012

bad packer! (varning för fula bilder)

Tjatja bloggen! (citerar william lite.. höhö)
Nej... men hej! Håller på att packa här hemma, som ni kanske, eller kanske inte, vet så åker jag till käraste skåne imorgon, för jag har en konfaåterträff! :D :D är såååå glad! Saknar alla så sjuukligt mycket!

 Men tyvärr går det inte så bra, är så tankespridd och tar bara en massa facebookpauser hela tiden.. så blir aldrig riktigt klar. och sen så måste jag föra över en massa konfafoton till mitt usb så att folk från konfat kan få sno dem och så, och så måste jag duscha!! :(( Klockan är typ 20 över 8, och så måste jag hinna med allting.. och sen så väntar jag på att ett avsnitt av Awkward ska komma också, stod att det skulle göra det idag, men tvivlar stark på det. har väntat i evigheter. Så förmodligen kommer jag få vänta tills på söndag eller måndag innan jag kan få se på det. Sad face.

Nej men vet ni vad, det är jättehemskt!! Imorgon när jag åker till Kristianstad så kommer jag få byta tåg och buss en massa, apläskigt! Har typ aldrig åkt själv.. D: Tror jag kommer hamna fel, tänk så kommer jag typ till Norge eller något! VAD GÖR JAG DÅ LIKSOM!!?? Jag är körd..

som ni kanske ser på titeln så har jag och en av mina konfaledare startat en klubb som heter "bad packers", alltså, vi suger på att packa. och det gör jag verkligen.. det är lite synd, jag som kommer vilja åka runt en massa när jag är stor. Jag får helt enkelt lära mig!
vi funderar på att starta en klubb för dem som flummar också. det passar bra för oss.
för vi är ganska så random och konstiga!

Håller på att klura ut vad jag ska göra nu... jag är inte helt säker. jag visste det för en stund sedan, men nu är det borta. hmm... tror jag hade tänkt och dusc, NEJ! NU VET JAG! jag ska ju föra över bilder till mitt usb!! Tack för att du påminde mig! Hade säkert gått och gjort något annat onödigt annars. phew..
(oroar mig fortfarande för imorgon.. :s)
får väl köpa en massa godis som jag kan tröstäta eller något. Och en positiv sak är ju iallafall att när jag kommer fram får jag äta den dundergoda, fantastiska, bästa, underbaraste, mumsigaste, godaste, yummigaste, mysigaste, lakritsaste glassen SOTARN!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 vill visa en bild på en sak som satt på en napp jag köpte förra gången jag var i skåne: (den är ascool!!)
cool va? xD hahahha
OCH mitt fina usb som jag ska föra över en massa bilder på sen :3 hehe:
tycker den är fin! :3


nej, men nu ska jag gå! Hejdå, vi ses om några dagar!

Inga kommentarer: