söndag 16 december 2012

Hello little darling could you please hold me tight,'cause I get goosebumps on my heart every time you look

ååh, vet ni vad. Sov middag idag. Eller, middag och middag, jag sov från typ 4 till halv 8-9. :D Men det var jätteskönt. (dock är jag ju inte trött NU, vilket kommer göra det lita svårt att somna, tror jag. hehe)
Men det var för att jag åkte till Borås i förmiddags och köpte lite julklappar och grejs, så då var jag så trött när jag kom hem. mmh. vill nog göra om det igen. 

har ni hört om det som hände i Connecticut, USA, igår? (ja det har ni säkert.) Men seriöst, fattar inte! Hur kan man göra något sådant? Det är så hemsk. 20 barn i ålder 6-7 och 6 lärare dog. Nä fyy. Tycker det är så obehagligt att lyssna och höra om sånt. Man blir så ledsen och upprörd. Jag menar, varför händer sånt här? Det var liksom små barn! usch!
Nej, ska inte skriva mer om det. Blir så deprimerad då. haha...
Får be för alla föräldrar och dem som var med om detta. Gör det, ni med.

Aja, men godnatt och hoppas ni sover gott.

Lena – Goosebumps



Inga kommentarer: