måndag 17 december 2012

mouchfinne.

Ser ni den där saken som sitter där ovanför läppen?
ja vad bra, för en sak ska ni veta, det är banne mig inte en mouch! Nej, för det är en dum äcklig liten finne. 
Och nu kanske ni tänker att "nejmen USCH vad eekligt! Varför säger du sådär!"
Jo, men det ska jag berätta för dig. Det är för att finnar, kära du, är FULLT normalt! Nästan alla får det. 
ja. bra. nu förstår du. För nu är det så att jag har en mouchfinne, och jag ville dela det mer er. 

(och nu kommer jag bli sådär som alla kända bloggare/vloggare osv blir) För det är så att... jag, eh.. jag älskar er så sjukt mycket. Ja, ni betyder så mycket för mig. Tack! Ni har funnits där vid min sida när ingen annan var där, ni har stöttat mig och alltid fått mig på glatt humör. Ja, tack. Tusen tusen tack. Love from me to you.
Xoxo Paula <33333333 

haha, nä. förlåt. Hejdå. 


Inga kommentarer: