söndag 7 april 2013

"For I was under your spell." (random fact: jag får bara äta kött 12 gånger på ett år. sjukaste någonsin) konstig rubrik. Inget sammanhang. YOLO!

Måndag imorgon. Vilket betyder skola. Vilket jag inte orkar. Vilket suger. Fett med naajs, jaaaa0. 
Menmen, har i alla fall haft ett dunderbra lov! Har typ bara varit hemma i 2-3&½ dag. En dag på självaste lovet var jag hemma, och så har jag varit hemma nu på helgen också. Eller, hemma och hemma. Idag var jag borta tills klockan 4 typ. Så kan väl inte kalla det att vara hemma hela dagen. Men ni fattaaarrrr. Hoppas jag i alla fall. Chill. Då är vi överens.
För förra torsdagen (alltså innan lovet) åkte jag ju på läger, och så kom jag hem till Horred på söndagen, men då stannade jag och några andra i församligshemmet juee, och där sov vi tills måndagen. Och i Horred stannade jag typ tills på kvällen eftersom Fidde hade "filmkväll" (eller vad man nu ska kalla det) hos sig. Så då kom jag hem på kvällen. Och så sov jag till typ klockan 3 på tisdagen. För jag sov ju inte direkt så mycket på lägret. Så försökte jämna ut det lite på tisdagen dåråå. ;)) På onsdagen var det ju så att jag åkte och köpte skor, och så hämtade vi Daphnis i skene, för vi skulle till Alice sen för att ha Batman-maraton. Där sov vi såklart över, så mamma hämtade mig vid 2-3 tiden på torsdagen. Men så fick jag reda på att min kusin Theresa skulle komma vid 4 tiden eller var det nu var, så då myste Theresa, Ann och jag hos Maria. Vi var på picknick och sånt mys. Jag och Theresa sov över där, och på fredagen så chillade vi med att klättra i träd och sådant coolt, på kvällen så stack jag och Maria till ku(då Theresa åkt hem). Så jag kom hem på kvällen. Sen så var jag ju hemma på lördagen och halva dagen idag. Myys! Så har ju inte direkt fått så mycket läxor och sånt jobbigt gjort. ;) menmeeen, lov är inte till för skolgrejs! Man har ju lov för att slippa skolan. heheee

Btw, OM 4 DAGAR SÅ ÄR JAG I OSLO FÖR ATT SE/HÖRA PÅ MUMFORD AND SONS!! fattar ni elleeeerrrr!? Det är helt gaalet! Fetingmycket med najsigt över det kalashäftigaste! (=konstig mening för att jag är överglad) WHAAAAA, serriii lixooom! haha lol. Nej, men seriöst. Det är det sjuk-katt-sten! mm. <3

Glaaaaaad är jaaaaaag. hahahehehuhuhihihoho. pussss(LÄS PUSSET SOM OM DU LÄSPAR! SKITVIKTIGT!) för när jag är på gos- eller myshumör/glad/generad/överlycklig/tycker något är pinsamt osvosv så gör jag så. så läs det läspande. mycket mys(läääsp)igare då.

över och ute (over and out, tihihi)
Mumford & Sons – Below My Feet

bbbtttwww, idag åt jag en veggieburgare!! Nu har jag alltså invigt min vegetariska kost! Knysigt asså.
Men har ändrat, så nu får jag äta kött EN gång i månaden. men bArA eN gång! Fatta vad mycket man kommer tycka kött är gott då liksom. Om man bara får smaka på det 12 gånger om året!! wuuuut!? sjuk-katt-sten någonsin liksom! men jaja, mys!

Inga kommentarer: