tisdag 2 april 2013

Underbart läger, underbara människor och en underbar Gud

Åh! Ja, kom ju hem från Åhus i söndags. Var på ett alldeles sjukt underbart påskläger där. Det varade 4 dagar, men men tiden gick så fort. Snyft.
Men det var så sjukt mys. Och bra. Och härligt. Allt och alla var alldeles underbara. Och Gud var alldeles underbar, sjukt gött att bara få lovsjunga Honom så mycket som vi gjorde. <3
Men något av det mysigast var väl ändå natten tills på söndag när jag först gick till havet mitt i natten med Daniel, Edvin och Martin. Och sen när vi tillslut gick tillbaka och jag gick in på mitt rum så var Daphne fortfarande uppe, och hon ville att jag skulle följa med till Johannes, Amandus, Timothy och alla dem. Så när vi tänkte smyga ut var klockan runt 4 misstänker jag, då kom ju Maria in, så hon följde med hon med. Där satt vi och snackade och drack saft tills klockan var 20 i 6, då gick vi och la oss bland en massa möbler. Det blev trångt men mysigt. Dock så sov man ju bara ungefär 2 timmar den natten.

Men det var ett alldeles underbart läger med en massa underbara människor. Lite sorgligt att man var tvungen att åka hem sen, men det blev bättre när Gabbs bestämde sig för att följa med upp till Uplo-Horred. Så jag, Gabbs, Johanna, Ronja och Daphnis myste i församlingshemmet och på stationen dagen efter. Men sen åkte ju Gabbs också hem. Snyft snyft. Men fick en fin bild tillsammans med henne iallafall. <3

Det är gött att man har lov nu iallafall, och imorgon så blir det nog Batman-maraton men andra mysmänniskor. Livet är gott, carpe diem asså. Njut av livet, och njut av dagen så länge du kan. För snart så kanske du dör. Då kan man ju inte njuta av detta livet längre. Oj. Haha, fast då kommer man ju till himmelen, där kan jag tänka mig att man njuter ännu mer. Mos asså.
Nej, over and out. Jag ska göra annat nu. Pözz

här får ni några finfula bilder också




Inga kommentarer: