onsdag 16 maj 2012

chockad efter våran lilla vistelse i Kinna... O.o


d^^b (=tummen upp, lärde mig det tack vare Dapnis!) 
fruuuuuukt.. :3
Ännu ett random inägg!

Det var lite lustigt, för idag hade jag, Ellinor, Isak, Jakob och Andreas varit på McDonald's (i kinna) och ätit, och så tog vi några ballonger.. sen bestämde vi oss för att gå upp mot torget, och då gick en snubbe framför oss (såklart...), så Andreas frågade: Hej, vill du ha en ballong?
men nej, det ville han TYDLIGEN inte, för han svarade(snarare skrek lite): Nej, häll käften, annars slår jag ner er, fattar ni det!?

och så gick han där ifrån.. :o det var lite creepy.. :c men sen började vi bara skratta, iallafall jag. Blev nog lite chockade! ^^ haha random is random indeeeeeed!
men jag menar, detta hände liksom i kinna, KINNA!! :O

//paula

Inga kommentarer: