fredag 18 maj 2012

Du ger mig inga löften och du ställer inga krav, för att du vet exakt vad jag klarar av.

Ännu ett random inägg!

(några texter som Kent har med i deras sånger)

"Du ger mig inga löften och du ställer inga krav, för att du vet exakt vad jag klarar av."


"Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort
Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 värre saker jag redan har gjort"


"Det finns ingenting här som kan få dig att förstå
Låt det förflutna vara glömt"




"Och jag stal något du ändå ville ge mig
Försökte älska det jag tog
Men ärligheten, respekten, kärleken bara dog

Och jag stal något du var beredd att ge mig
Du förlät mig, jag kunde inte se dig
i ögonen, förlåt älskling
jag gör det snart igen"


"Och varje gång du möter min blick
blir min värld en aning större
Varje gång du möter min blick
hör jag ditt hjärta ge mig blod


Varje gång du möter min blick
går en störning genom ljuset
Varje gång du möter min blick
så vet jag vem jag är"


"Säg att du förstår mig
Nej vad menar du?
Jag vill att du förstår mig
Så vad menar du?
Du gör det mycket svårare
än det egentligen är
Vad är min tystnad värd"




Kent säger jag bara. Han är grym. Gör så sjukt bra låtar som man kan lyssna på om och om igen i evigheter! Och han är så random, men ändå så bra. Gah! dör. Men seriöst, han gör så bra texter att jag... att jag.. nä, vet inte. Men de är bra! Jätte!
Om ni inte har lyssnat på honom, gör det. NU!


Den här ledsna apan (tog kort på den förra våren typ) vill att ni ska lyssna på Kent, så gör det!! 

//Paula






Inga kommentarer: