onsdag 21 november 2012

Drömfångare

Kände också för att göra en såndär drömfångare när jag såg att Ann hade gjort en. Fast sen så blev ju hennes en gnutta finare, eller rättare sagt mycket finare. Min blev lite fail... men jaja, det var roligt att göra den iallafall! :)) Och det var väl kanske egentligen det som var meningen.

IALLAFALL; idag var vi på gymnasiet och besökte de olika linjerna vi var intresserade i. Och givetvis gick jag till Estet först. (<3) åh vad det var bra!! Först var det ju HELT bestämt att OM jag gick Estet skulle det ju självklart vara Bild och formgivning, men sen när de visade oss Foto-Media så kunde jag inte bestämma mig längre. Jag döör. Och sen så gick jag till Samhälle, och där fick vi godis och en chans att vinna en biobiljett! :D (Fast tyvärr är inte det på listan inför vad jag vill gå på gymnasiet. Utan jag gick bara dit för att man var tvungen att välja minst 3, och det var en av de linjerna jag var mest intresserad i..) Sen gick jag till Vård och omsorg. Det var läskigt, fast ändå ganska så intressant, och sen tillsist gick jag till Natur. Fråga mig inte varför, för det VILL jag inte ens gå, och har aldrig riktigt velat, men eftersom det var en timma kvar tills vi fick åka hem gick jag dit ändå. Så, nu behövde ni inte fråga, för jag berättade för er. :3
Men iallafall, så nu vet jag inte vilket jag ska välja... Antingen Bild och formgivning i Mark, eller Foto-Media i Mark, eller Räddningstjänsten i Varberg, eller också Vård och omsorg här i Mark. :cc ÅH!
VARFÖR FÅR MAN INTE BLANDA EN MASSA LINJER SÅ ATT MAN FÅR DEN PERFEKTA FÖR SIG SJÄLV! GAH!!
menmen... tror knappast ni är så intresserade i att jag inte vet vad jag ska välja för linje inför gymnasiet, så jag avslutar nog här. tack och hej, detta var allt för mig. :333

2 kommentarer:

Ann sa...

men sluta din blev jättemycket bättre! lololololol seriöst

du, hade du hamnat i min grupp hade du så lätt blivit övertygad att gå natur. blev nästan själv aspepp av allt det bra med natur som jag ljög om hahahahha

Paula Hermansson sa...

lalallalala, din blev apsnyggare än min!


haha, ellor? ;))