fredag 9 november 2012

Har lämnat mitt hjärta hos Bräutigams...

SÅHÄR LEDSEN ÄR JAG!
För nu, efter en veckas prao på Bräutigams, har jag lämnat mitt hjärta där, och jag är sorgsen. Det var den BÄSTA, ROLIGASTE, MYSIGASTE, HÄRLIGASTE, NICEIGASTE OCH AWESOMEASTE PRAOPLATSEN EVAAA!! Ni fattar inte!! Och alla var så roliga! De var så stressade och virriga hela tiden, och de sprang runt och sjöng och visslade och gjorde lite allt möjligt. De var så trevliga och roliga och härliga och de (Emil, Peter och "den snälla duden") var de skönaste personerna jag nog någonsin träffat! De sa så roliga saker och gjorde roliga och knäppa saker hela tiden. Mitt hjärta kommer för alltid att stanna där. Vill nästan gråta lite. För de var så underbara där! Och jag hann inte ens säga hejdå till "den snälla duden"!! :'((
om ni undrar varför jag säger den snälla duden så är det för att vi aldrig fick reda på vad han hette, och han var så snäll mot oss hela tiden. Han kom alltid och frågade om vi behövde hjälp, och han kom alltid med en massa marsipan och godis till oss. åh. <3
Nej, nu ska jag gå och se på lite film och tröstäta lite med chips och godis... från bräutigams. :'((


gif
gif

Inga kommentarer: