torsdag 29 november 2012

random inlägg med random bilder



Franska for the win... eller? 
hello theeere...
creating a gif
och inte vanligt heller för den delen.. :'(

Men nej, vet ni vad?  Imorgon hämtar vi ju chinchillorna! :DD Suuuperyaaay! Och sen efter det är det ju missionsaktion på kvällen (horreds församlingshem. KOM!) och det är väldigt mys. :3 Och något annat jag ska göra imorgon är att försöka få tag på en Mumford and Sons biljett! :D :D :D ERMAHEGERHH
De släpps kl 9, och jag dööör! men eftersom jag är i skolan då så ska pappa försöka fixa det, men det är så många som vill ha, så är det inte så stor chans att jag kommer att få en... :( menmen, man får ju hoppas på det bästa iallafall. Men seriöst, ni FATTAR INTE HUR GLAD JAG SKULLE BLIVIT OM JAG FÅR EN! SKULLE TYP... nej, jag vet inte. dött av glädje typ. <3 
menmen, vi får se. Nu ska jag avsluta det här. För inget hänger ihop och jag är trött. Hejdå. 

Inga kommentarer: